ღToGeTHeR♥ღ♥

ღToGeTHeR♥ღ♥

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 310
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 93074
تعداد مطالب : 379
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1




آمار سایت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

Check PageRank

آگهی بهترین وبلاگ


اگر موفقیتی داشتيم حاصل تلاش کل مجموعه بوده است/ دایی: مطمئنم قهرمان مي شويم

اگر موفقیتی داشتيم حاصل تلاش کل مجموعه بوده است/ دایی: مطمئنم قهرمان مي شويم

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۲۴:۰۰ 
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:" ما براي بازي فينال روی هوادارانمان حساب ویژه ای باز کرده ایم. بی شک حضور آنها باعث مي‌شود تیم ما بهتر کار کند."


 به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس قبل از بازی رفت فینال جام حذفی برابر ملوان درباره اينكه آیا مسیر جام حذفی برای قهرمانی سخت تر از فصل گذشته نبود، گفت: "مسیری که سال گذشته هم طی کردیم خیلی سخت و دشوار بود. بازی کردن با تیم های لیگ یکی مشکل تر است و اگر توجه کرده باشید، امسال در جام حذفی آلمان، تیم شالکه به مصاف دویسبورگی رفت که اصلال به بوندس لیگا راه پیدا نکرده بود. امسال ما با تیم های نامی تر و اسم و رسم دار تری بازی کردیم و بازی های دشواری را پشت سر گذاشتیم."

وي در پاسخ به اینکه پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر 6 امتیاز به ملوان داد، گفت: "همانطور که اشاره کردید ما در مسابقات لیگ برتر 6 امتیاز به ملوان دادیم که اگر این 6 امتیاز را داشتیم جایگاه ما در جدول لیگ خیلی بهتر بود. به همین خاطر ما هم قسم شدیم جبران مافات کنیم تا هم در بازی رفت و هم در مسابقه برگشت با ارائه نمایش بازی های قابل قبول و منطقی بتوانیم آن شکست ها را جبران کنیم. مطمئنا ما  با تیم بزرگی بازی می کنیم، تیمی که شایستگی هایش را نشان داده و در لیگ هم جایگاه خوبی را بدست آورده است، اما ما برای قهرمان شدن و راهیابی به لیگ آسیا در سال بعد، هیچ راهی جز برد در دو بازی رفت و برگشت در بازي فينال نداریم."

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اضافه شدن میاچ و روند روبه رشد تیم پس از حضور وی و اینکه چرا میاچ از اول فصل به تیم اضافه نشد، تصريح كرد: "ما نمی توانستیم از اول فصل میاچ را جذب کنیم ولی جا دارد از آقای میاچ تشکر کنم بدلیل اینکه کمک فراوانی به ما کرد، اما نباید سعی و تلاش بچه ها را از یاد ببریم. ما هر موفقیت یا شکستی که بدست می آوریم با تلاش همه بچه ها و کادر فنی بوده و همه چیز را با هم بدست می آوریم.

وی افزود: "میاچ جزیی از کادر فنی است و من با شناختی که از ایشان داشتم، وی را به تیم اضافه کردم و وی نیز کمک بزرگی به ما کرد. از سوی دیگر مدیون بقیه همکارانم نیز هستم. ما دست به دست هم دادیم و توانستیم پرسپولیس را به تیمی تبدیل کنیم که عملکردش در دور برگشت بهتر بود. ما نقاط ضعفی هم داشتیم ولی همیشه سعی کردیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. اگر موفقیتی بوده بی شک تلاش و همدلی کل مجموعه بوده که هم اکنون شاهد چنین نتایجی در دور برگشت بوده و هستیم."

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید؛ موفقيت احتمالي در فينال جام حذفي و رفتن تان از پرسپوليس، ممكن است به مذاق هواداران خوش نيايد، گفت: ب"هتر است راجع به این چیزها صحبت نکنیم. من تا جمعه میهمان پرسپولیس هستم و قرارداد دارم و تا آن موقع، هم من و هم باشگاه می توانيم تصمیم گیری كنيم. من بايد به به هر پيشنهادي كه مي شود فكر کنم. درباره پرسپوليس مطمئنا شرایط با سال قبل فرق می کند چه قهرمان بشویم، چه نشویم. البته من مطمئنم قهرمان خواهیم شد. ملوان دو بازی سخت برابر ما دارد و من به هیچ چیز جز این دو بازی فکر نمی کنم. تا روزی که به من نیاز باشد، خدمت می کنم و روزی که نیاز نباشد، می روم "

دایی در مورد موفقیت های اخیر پرسپوليس، تاکید کرد: "هر چیزی که دارم، اول از خداوند است و بعد لطف و محبت مردم. خدا را شکر می کنم که یک جایگاه کوچک را بین مردم برای من بوجود آورده است و دوست دارم این جایگاه را همیشه حفظ کنم."

سرمربی پرسپولیس در خصوص سوالی مبنی بر اینکه، شما قول قهرمانی در یک جام دادید و برخی ها منتظر بودند که شما موفق نشوید و از آن سوء استفاده های دیگری بکنند، افزود: "من هیچ موقع قول قهرمانی نداده ام. شما یک مصاحبه از من بیاورید که قول قهرمانی داده ام. گفتم من در هر سه جام تلاشم را می کنم. من که هفته دیگر قراردادم تمام می شود، چطور می توانستم قول قهرمانی بدهم؟ درباره جام باشگاه ها هم كه نمي شد قول داد چرا كه دور بعدش در شهریور ماه آغاز می شود."

وی ادامه داد: "مطمئنا این موارد، صحبت هایی بوده که برخی عنوان کرده اند که یک جوری مرا به حاشیه بکشند و همیشه گفته ام وجدانم راحت است که با تمام وجودم و فکر و ذکرم در خدمت پرسپولیس بوده ام. یقینا اشتباهاتی داشته ام که قبول دارم اما دانسته کاری نکرده ام که به پرسپولیس ضربه بزنم."

دایی در پاسخ به حساسیت بازی برابر ملوان در ورزشگاه آزادی و حضور هواداران تصیرح کرد: "ما روی هوادارانمان حساب ویژه ای باز کرده ایم. بی شک حضور آنها همیشه باعث شده که تیم ما بهتر کار کند و بازی قبل هم جلوی سپاهان دیدید که 80 - 70 هزار هوادار خوب پرسپولیس آمدند و تیمشان را تشویق کردند و اجازه ندادند برخی بیایند و شعارهای حاشیه ای بدهند. همین حمایت ها باعث شد که بعد از 120 دقیقه و در ضربات پنالتی برنده میدان باشیم."

سرمربی پرسپولیس افزود: "از همه هواداران خواهش می کنم بدون حاشیه فقط برای حمایت تیمشان به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را تشویق کنند تا با حمایت های بی دریغ خودشان در بازی فردا سربلند از میدان خارج شویم."

دایی در مورد رکوردهای منفی در نیم فصل اول و رکوردهای مثبت در نیم فصل دوم با شکست سپاهان، فولاد و معرفی 9 ملی پوش و جشن قهرمانی در خارج از تهران گفت: "من کاری به مسائل گذشته ندارم و فکر و ذکرم این است که در دو بازی باقی مانده بتوانیم موفق عمل کنیم. همیشه کسانی بوده اند که کارنامه منفی را رنگی تر جلوه می دهند اما در برابر آن نیز کسانی بوده اند که همیشه لطف داشته و حمایت کرده اند و مطمئنا من مدیون همه آنها هستم، اما یک مسئله ای که هست اینکه ما دنبال شکستن رکورد نیستیم و در اهواز هم گفتم، ما دنبال گرفتن حقمان هستیم. پرسپولیس این شایستگی را دارد که امسال یک قهرمانی را به هواداران هدیه کند و امیدوارم با سعی و تلاش خودمان و خواست خدا قهرمان شویم."

دایی افزود: "قهرمان شدن در تهران و انزلی فرقی نمی کند. این شادی برای کل ایران است و طرفداران ما در دورترین نقاط مرزی ایران هم زندگی می کنند و به این تیم عشق می ورزند. ما وظیفه داشتیم کار کنیم و نتیجه بگیریم و در این مسیر هم با جدیت کار کردیم. تیم ما بعضی جاها با نتایجی که در برخی بازی ها بدست آورد غرور هواداران را شکسته بود. ما دوست داریم در اين روزهاي پاياني فصل تمام مشکلات را به فراموشی بسپاریم."

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که، قهرمانی در جام حذفی همان چیزی بود که شما می خواستید یا به قهرمانی لیگ برتر و لیگ آسیا فکر می کردید، گفت: "بهتر است راجع به دوست داشتن من صحبت نکنیم. ما تمام سعی مان را کردیم، موفق باشیم و مطمئنا تمام خواسته های من این نبوده و اگر به چنین اهدافی نگاه کنم باید درجا زدن مرا شاهد باشید. اهداف من بزرگتر از اینهاست اما برای تیمی که از قبل بسته شده بود و من عمده دار مسئولیتش شدم، این موفقیت خوبی است که انشاء ا... در فینال نیز موفق شده و قهرمان جام حذفی بشویم."

وي در مورد سپهر حیدری نیز گفت: "سپهر کاپیتان و بزرگتر تیم ماست و کادر فنی تشخیص می‌دهد که چه کسی حرف اول را در زمین بزند و یا در کنفرانس قبل و بعد بازی حضور یابد."

علی دایی در مورد درباره آسیب پذیری خط دفاعی پرسپوليس در بازی برابر فولادي كه 10 نفره بازي مي‌كرد،‌ گفت: "در نیمه اول بازی با فولاد نه تنها خط دفاعی که کل سیستم دفاعی تیم مشکل داشت. اگر خط هافبک خوب کار می کرد حریف با بازیکنان ما تک به تک نمی شد اما در نیمه دوم با تذکرات کادر فنی چنین صحنه هایی را شاهد نبودیم. یقینا در آن شرایط سخت، بازی کردن خیلی دشوار بود. گرمای هوا بالای 50 درجه، رطوبت هوا بالای 70 و گرد و خاک و طوفان اجازه فعالیت و بازی خوب را از تیم ما گرفته بود. تیم ما 120 دقیقه بازی پر فشار را چند روز قبل برابر سپاهان پشت سر گذاشته بود و این موضوع باعث شد تا در نیمه اول ضعیف ظاهر شویم. بايد توجه داشت اگر گل بزنیم همه تیم با هم گل زده اند و اگر گل هم بخوریم، تمام تیم گل خورده است. اگر ما دفاع تیممان را از همان جلو آغاز کنیم، فشار روی خط دفاع کم می‌شود با همه اينها با تلاش بازیکنان، تیم پرسپولیس بهترین خط دفاعی را در بازی های اخیر داشت و من به بچه های تیمم افتخار می‌کنم."

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قلبا دوست داشتید در فينال با استقلال روبرو شويد يا ملوان، گفت: "من قلبا دوست داشتم استقلال ببرد چون می خواستم دوباره با آنها روبرو شوم ولی هیچکدام از اینها منکر بازی و شایستگی های خوب ملوان نخواهد بود. ملوان یک فوتبال منطقی بازی کرد و موقعیت های گلزنی بیشتری نیز داشت ولی خودم دوست داشتم در فینال روبروی استقلال بازی کنیم."

علی دایی درباره اينكه با اعتباری که در فیفا دارد آیا به این مسئله فکر می کند که نماینده ای از ایران در AFC باشد، گفت: "من الان به مدیریت فكر نمی کنم. مدیریت در چنین جایگاه هایی مستلزم حمایت های همه جانبه یک کشور و دولت است. شما فکر نکنید بن همام به همین سادگی رئیس AFC شد. آنها با لابی هایی که صورت داده اند و خرج هایی که کرده اند به اینجا رسیده اند. من هم اکنون که عضو فیفا شده ام خواست خدا بوده و گرنه کسی از من حمایت نکرده است. من دفعه اولی که با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم، وی اصلا نمی دانست که من عضو فیفا هستم. ايشان به من گفت ما می توانیم شما را به AFCمعرفی کنیم که من گفتم اگر ناراحت نمی شوید من عضو رسمی فیفا هستم. اول به عنوان عضو افتخاری بودم و بعد وقتی فعالیت های مرا دیدند به عنوان عضو اصلی و رسمی معرفی شدم و به عنوان یک ایرانی به خودم افتخار می کنم که حداقل در چنین مجامعی یک ایرانی حضور داشته باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سایا تاريخ: دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:اگر موفقیتی داشتيم حاصل تلاش کل مجموعه بوده است/ دایی: مطمئنم قهرمان مي شويم , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد اینجا هرمطلبی که دلتون بخواد پیدا میکنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to saya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com